Sellest, milliseid maagiaportaale avavad kunstnikud ja kuidas see kõik töötab…
Piisab, kui lihtsalt vaadelda seda Alex Grey maali, siin kõrval.
Energia voolab kunstnikult pildi peale, läbi käte, silmade, südame ja üleüldse iga kvandi kaudu, sest kunstnik muutub töötamise ajal iseenda loominguks.
Ta lihtsalt kiirgab välja osa endast, oma hingest, jäädvustudes energeetiliselt pildil, jättes sinna koodid ja ligipääsud reaalsuse kihtidesse, mis just tema puhul on aktiivsed (kas siis üldse või töötamise ajal).
Pintsel täidab sõna otseses mõttes võlukepikese rolli, struktureerides energia voogu.
Isegi lõpetamata pilt jätkab temasse pandud energoinformatsiooni kiirgamist.
Peenmateriaalsel tasandi näeb see välja nagu energia ja sümbolite voogude põimumine.
Need on kas voolavad või staatilised, erksad ja „mahlased” (selged, läbipaistvad) või tumedad ja määrdunud.
Vahel on kõik segamini, sõltudes meeleolude muutmisest, läbi mille saab mitte ainult häälestuda ja koode lugeda (teadlikult või mitte), kuid ka rännata kunstniku maailmadesse.
Nendest maailmadest võidakse ka tulla, kui selline võimalus on ette nähtud, kõik sõltub meelestatusest ning häälestatusest (jälle …teadlikust või mitte) ja kunstniku tujust töö ajal:
-
Kas oli ta inspiratsioonipuhangus või joonistas-maalis ta midagi kelelgi tellimusel, aga enda jaoks ebahuvitavat.
-
Kas oli ta mingite ainete mõju all.
-
Kas oli ta armunud või oli pikaaegses depressioonis.
-
Kes või mis oli tema tõeline inspireerija või hingestaja.
-
Kas lõpetas keegi pildi tema asemel või mitte. Paljud meistrid tegid ressursi kokkuhoiuks haltuurat või lihtsalt kerget raha.
Kõik need tegurid mõjutavad suuresti mitte ainult kunstnikke, vaid ka kõiki kunsti valdkondi, sealhulgas kirjanikke, muusikuid, lavastajaid, stsenariste, näitlejaid, mustkunstnikke jne.
Neid kõiki võib pidada teejuhtideks, maagideks, kes töötavad publiku teadvuse erinevate kihtidega ja avavad maagiaportaalid oma maailma, rääkimata teadlikult sisestatud sümboolikast.
Pildid võivad ravida ja inspireerida või vastupidi.. energiast tühjendada.
Näiteks võrrelge Dali töösid ja Malevitši musta ruudu tööd, ma arvan, et ei ole raske mõista häälestatuse erinevust.
Samuti on erinevatel kunstistiilidel stiilile vastavad patroonid erinevates maailmades.
Näiteks IMHO: Picasso teosed on seotud kaosemaailmade ja peeglitaguse maailmaga.
***
Tõlkinud Ingrid Soosaar.
Kommentaarid puuduvad