Suvise pööriaja ohud. Hoiatused ja soovitused
Olenemata asukohast, keelest ja elustiilist on inimesed Päikest kummardanud juba palju sajandeid. Ja mitte ilma põhjuseta, sest valgustist sõltuvad aastaaegade vaheldumine, päev ja öö, kuumus ja külm, valgus ja pimedus.
Kuidas vananevad erinevat tüüpi naisnõiad?
Vananemine on ehk peamine, mis eristab tugevat naist (ehk tavakeeles „nõida”) tavalisest naisest. Kui tavalise inimese jaoks on jõud ja ilu koondunud noorusesse ning aastatega hakkab see tuhmuma, siis nõidade
Taro kaartidega ennustamise ohud
Inimestele on ikka meeldinud ennustamine, olgu siis kaartide või muude vahendite abil, aga eriti taro kaartide abil. Taro kaardid aitavad vältida paljusid vigu ja teha keerulistes olukordades õige otsuse. Viimasel
Keldi puukalender maagias
Keldi puukalender on 13 kuujaotusega kalender. Nagu sodiaagimärkide puhul, hõlmab ka puukalender erinevaid kuid ja järgib kuu tsükleid. Enamik tänapäevaseid paganaid kasutab iga “kuu” jaoks fikseeritud kuupäevi, mitte ei järgi
Põhjala šamanism ja maagia. VERE RADADEL KÄIMINE
Mida rohkem saavad teadlased teada inimese DNA-st ja geneetilisest koodist, seda rohkem leitakse meis vere esivanematelt päritavaid omadusi. Niisiis, psüühilised võimed ja “tavalised” eelsoodumused, anded ning igasugused isikuomadused, haigused ja
Põhjala šamanism ja maagia. Stiihiate valdamine. Element MAA
Sissejuhatuseks… Šamaanid, vaimude nägijad ja isegi nõiad ja maagid üle maailma on alati õppinud nelja stiihia ehk põhielemendiga töötama, et seejärel nende abiga muid ülesandeid täita. Kuid elemendi valdamiseks ei
Põhjala šamanism ja maagia. Stiihiate valdamine. Element VESI
Sissejuhatuseks… Šamaanid, vaimude nägijad ja isegi nõiad ja maagid üle maailma on alati õppinud nelja stiihia ehk põhielemendiga töötama, et seejärel nende abiga muid ülesandeid täita. Kuid elemendi valdamiseks ei
Põhjala šamanism ja maagia. Stiihiate valdamine. Element TULI
Sissejuhatuseks… Šamaanid, vaimude nägijad ja isegi nõiad ja maagid üle maailma on alati õppinud nelja stiihia ehk põhielemendiga töötama, et seejärel nende abiga muid ülesandeid täita. Kuid elemendi valdamiseks ei