Kaasaja varjatud orjuse printsiibid

„Kui on riik, siis on paratamatult ka ülevõim ning järelikult ka orjus. Ja ühelgi riigil ei saa olla muud eesmärki kui ainult iseenda kindlustamine.„ (M. Bakunin) „Leida rahuldust oma vajadustele,
LOE EDASI

Inimkonna 8 peamist eksiarvamust

Meie ettekujutus maailmast sõltub peamiselt meie POSITSIOONIST VAATLEJANA. See omakorda sõltub meie HARITUSEST. Infantiilne inimene elab aistingute ja tunnete abil. Loogilise mõtlemisega arenenum inimene on võimeline vaatama kaugemale. Ja ainult
LOE EDASI

Kui vanamoodi enam ei saa. Mis on “nullimine” ja kuidas nullpunkti läbida?

Kellelegi ilmselt ei ole võõras nähtus, et mingil ajal kipuvad asjad kas paigal seisma või allamäge minema või et meile hakkab tunduma, et me oleme „välja kasvanud”. Sageli püüame vägisi
LOE EDASI

Hing, mõistus ja süsteem. Teadlik inimene – mida see sisuliselt tähendab?

Sellest mis toimub Hingega peale kehastumist, peale sündi. Sellest, kes ja mis ning kuidas teda mõjutab. Milline on kehastunud inimese side tema Hingega? Kuidas toimub Mõistuse ja Hinge võõrandumine? Mida
LOE EDASI

Tervendamine ja aitamine – tasuta või tasu eest?

See on teema, mida on palju arutatud, kuid mis ilmselt jääbki lahtiseks ja aktuaalseks. Juttu tuleb tervendajatest, kelleks võivad olla näiteks: energeetik, astroloog, numeroloog, nõustaja, psühholoog, ennustaja, ekstrasenss, maag, šamaan,
LOE EDASI

Miks haigestuvad vähki väikesed lapsed

Kui täiskasvanud inimeste vähki haigestumine on kuidagi arusaadavam, siis väikeste laste puhul paneb see imestama, et miks küll ometi. Rääkimata siis veel vastsündinutest. Nad ju alles sündinud ja täiesti süütud…
LOE EDASI

Kõige võimsam empaaditüüp – HEYOKA

„Raevu vastandiks ei ole mitte rahulikkus, vaid empaatia.” /Mehmet Oz/ Kõigepealt aga selgituseks, mis on empaatia ja kes on empaadid.   EMPAATIAST JA EMPAATIDEST…. Empaatia – see on võime mõista
LOE EDASI

Valede võrgust välja ehk kuidas tõtt rääkima hakata? Sinu tõe staadiumid

Tõde, see on igavene teema…. Ausus ja bränding ehk kuvand. Kui varem seostus sõna „bränd” pigem firma- ehk töökollektiivi kuvandiga, siis üha olulisemaks on muutunud isiklik kuvand. Kuidas on omavahel
LOE EDASI