ladyslimfit.ru/health/

 

Selgrooga seotud probleemid on tänapäeval väga levinud.
Juba algkoolis on suurel osal lastest skolioos – selgroo kõverdumine ning ka üle 25-aastastel esineb rühivigasid.

econet.ru/articles/

Siit ka haigused.

Kuulus jaapani tervendaja Katsuzo Nishi on öelnud, et

kõikide haiguste põhjus on seljas.

Ta soovitab teha iga päev „Kuldkalakese“ harjutust.

Maksimaalse tulemuse saab, kui teha seda harjutust iga päev kaks korda, hommikul ja õhtul ning
kui siis alustada 1 minutist ja jõuda tasapisi välja 3 või lausa 6 minutini.

Esimesed tulemused juba mõne päeva pärast.

 

econet.ru/articles

MIS TOIMUB HARJUTUSE AJAL…

 

  • Selgroog ning rüht muutub sirgemaks.
  • Selgroolülid lähevad kõik omale kohale ning närvid ja sooned vabanevad surutisest.
  • Normaliseerub verevarustus, pulss stabiliseerub, veri puhastub mürkidest.
  • Taastub tasakaal kogu organismi funktsioneerimises (närvisüsteem, organite töö, rakkude verevarustus, vereringe).

 

 

 

pilt.delfi.ee/show_original/10304393/

LÄHTEASEND…

Heita pikali selili maha, kõvale ühtlasele pinnale (põrandale või voodile).
Igal juhul ei tohiks midagi segada harjutuse sooritamist.

Panna käed pea taha sirgu, venitades nad nii kaugele (üles) kui saab.

Samamoodi venitada jalad nii kaugele kui võimalik.

Keha peab olema üleni venitatud asendis.

Varbad peavad olema otse üles ehk siis näo poole suunatud, kannad aga tihedalt vastu aluspinda surutud.

Ka kukal, käed, selg, sirged jalad (reied ja eriti põlvetagused) peavad olema vastu aluspinda surutud.

 

 

goodmorningcenter.com

 

EELHARJUTUS…

Teha ettevalmistavad venitused, lugedes 7-ni.

goodmorningcenter.com

Vaata ülalt pildilt ja videost -> 1. video

Kõigepealt venitada ühte jalga pikemaks, justkui roomates, painutada ennast ühele poole.

Ja siis samamoodi teist jalga ja teisele poole.

Korrata neid venitusi 5-7 korda.

 

HARJUTUS „KULDKALAKE“…

Asetada käed kukla alla, pihkudega ülespoole.

aikidosangenkai.org/blog

Lähteasendis hakata kehaga vibreerima erinevates suundades nagu seda teeb kala vees, paremale ja vasakule. Mitte üles-alla, vaid paremale-vasakule.

Mugavuse pärast võib natuke kergitada kukalt ja jalataldasid.

Alustada harjutust lühemast ajast, näiteks 1 minutist ja viia tasapisi 3 minutini.

Kui on iseseisvalt raske seda vibreerimist sooritada, siis paluda kedagi appi vibratsiooni looma.

Hiljem saab juba ise hakkama.

 

VAATA KA VIDEOSID HARJUTUSEST ->

1. video
2. video

 

Tõlkinud Ingrid Prass
CopyRight ©

Allikad:
goodmorningcenter
econet.ru
youtube.com

Sarnased postitused

Kommentaarid puuduvad


Postita kommentaar